Friday, August 30, 2013

kenangan terakhir beraya di sekolah... ^_^

I  WILL LOVE & MISS YOU FRIENDS ^_^


    HEYYY you all's....terima kasih jojo ucapkan kerana sudi baca blog jojo.....nie jojo nak share sikit ngan korang nie......korang tahu tak..pejam celik-pejam celik dah tahun terakhir jojo ngan kawan jojo sambut hari raya kat sekolah...jojo rasa sedih sangat...pasal terlampau banyak kenangan manis dan pahit jojo kat sekolah nie....jojo rase nak nangis jer.....yer la..takot tak dapat jumpa kawan2 jojo yg happening...jojo sayang semua kawan2 jojo..kerana mereka semua adalah sahabat sejati jojo....jojo pon berdoa la kat allah supaya jgn pisahkan persabahatn kitaorang semua....walaupun jojo baru kenal kawan jojo selama 5 tahun kat sekolah sejak form 1...jojo akan still merindui kwan2 jojo..segala kenangan manis mahupun pahit yg dilalui bersama.....jojo pon kadang pfikir..adakah kita semua boleh jumpa ngan terus rapat maam maner di sekolah...jojo harap kita semua dapat berlajar di universiti kalau ader rezeki...jojo hope jojo and kawan2 jojo dapat keputusan cemerlang dalam peperiksaan spm nanti....jojo takkan lupa segala kenangan jojo ngan kawan jojo..pasal jojo rasa...korang semua adalah sahabat terbaik jojo dio dunia ini....i hope our friendship will go on......i will miss you friendssss... LOVE YOU BFF'S  ( BEST FRIENDS FOR EVER )





aku ngan kwan aku yg pendek..tapi die lah tempat aku mengadu masalh...hihihihi

yg tudung hitam tuh wani...budak paling cute dalam kelas..and sebebalh tuh fifi

piecee...hope kawan hingga ke akhir hayat

smile...huhuhuhuhu

pieceee...same pendek la..hahaha

kawan kela aku paling famaous..hahahaha

asiah ngan faradina......aku suka kacau diaorang

buat gywiyomi ngan kawam baik aku

budak form 4 aspura..huhuh

with adik angkat aku yg aku sayang mcm adik sendiri

keluarga bahagi...kawan yg suka gelak ngan aku...always happy 




Sahabat ...

di saat kita nikmati kebersamaan banyak hal yang terlewat kan begitu saja

keceriaan, canda dan tawa semuanya mengalir begitu saja 
waktu yang tersisah seolah tak mampu menampung nya dan waktu yang sangatlah singkat membuat ku teringat kepada mu sahabat ..


Semua kenangan - kenangan itu tak terasa ,pergi meninggalkan segala kegembiraan 

serta canda dan tawa mu satu persatu hilang sekejap mata 

ada beribu senyum saat terlintas memory yang dulu kala 


Sahabat ...

semua yang pernah kita jalani hari demi hari , waktu demi waktu telah kita lalui semuanya.
Banyak hal yg pernah terjadi karena itulah jalan hidup yang kita miliki 

kadang benci, kesal ,dan kecewa serta rasa senang dan sayang 

sungguh luar biasa , apa yang telah kita lalui bersama ..



Ya Tuhan ...

jagalah dan lindungilah
sahabat-sahabat ku 
karena mereka adalah sahabat terbaiku selamanya 



# MY BEST FRIEND FOREVER

No comments:

Post a Comment